„Reklama pod kontrolą”

Podczas lekcji języka polskiego uczniowie klasy 7 zrealizowali projekt „Reklama pod kontrolą”. Podopieczni pani Anny Gromackiej wcielili się w rolę copywriterów. Zadanie polegało na stworzeniu trzech spotów reklamowych. Podczas pracy siódmoklasiści poznali środki perswazji i manipulacji w tekstach reklamowych. Uczniowie podjęli próbę stworzenia persony marketingowej, czyli potencjalnego odbiorcy. Skoncentrowali się na odwołaniach do gustów określonej grupy odbiorców, na ich emocjach, a także odwoływali się do pragnień związanych z chęcią posiadania. Dzieci dowiedziały się na czym polega posługiwanie się stereotypami. Podczas realizacji projektu uczniowie układali slogany reklamowe, bawili się słowem, tworzyli dialogi, sytuację, a także zwracali uwagę na właściwą intencję wypowiedzi. W rezultacie powstały trzy spoty reklamowe. Montaż wykonała uczennica klasy 7 – Kamila Geniusz. Podczas nagrania został wykorzystany sprzęt zakupiony w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.

Komentowanie jest wyłączone.