Podczas lekcji języka polskiego uczniowie klasy 7 zrealizowali projekt „Reklama pod kontrolą”. Podopieczni pani Anny Gromackiej wcielili się w rolę copywriterów. Zadanie polegało na stworzeniu trzech spotów reklamowych. Podczas pracy siódmoklasiści poznali środki perswazji i manipulacji w tekstach reklamowych. Uczniowie podjęli próbę stworzenia persony marketingowej, czyli potencjalnego odbiorcy. Skoncentrowali się na odwołaniach do gustów określonej grupy odbiorców, na ich emocjach, a także odwoływali się do pragnień związanych z chęcią posiadania. Dzieci dowiedziały się na czym polega posługiwanie się stereotypami. Podczas realizacji projektu uczniowie układali slogany reklamowe, bawili się słowem, tworzyli dialogi, sytuację, a także zwracali uwagę na właściwą intencję wypowiedzi. W rezultacie powstały trzy spoty reklamowe. Montaż wykonała uczennica klasy 7 – Kamila Geniusz. Podczas nagrania został wykorzystany sprzęt zakupiony w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.
Działy
-
Najnowsze
Województwo Podlaskie
Ważne!
„Kompetentna i kreatywna szkoła”
- Stypendia
- Konkurs „Widzę, słyszę, tworzę”
- Konkurs „Świetlik”
- Konkurs „Badacz i odkrywca”
- Konkurs „Erudyta”
- Konkurs „Alchemik”
- Konkurs „Świerszczyk”
- Szkolenia Kadry Pedagogicznej
- Zajęcia projektowe
- • Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego
- • Koło Młodego Przyrodnika
- • Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze w klasie 1
- • Koło przyrodnicze dla klasy 5
- • Klub młodego matematyka
- • Warsztaty umiejętności uczenia się
- • Koło informatyczne dla klasy 6
- • Koło informatyczne w klasie 2
- • Zajęcia z języka angielskiego
- Doposażenie pracowni
Nauczanie zdalne (archiwum)
Archiwum newsów